Review Hooray
Hooray is voor mij sneller en beter HR administratie doen.

Wouter (mede-eigenaar Faqta) over zijn ervaring met Hooray:

 

‘Wauw Hooray doet alles automatisch, ik ga onze HR-administratie echt niet meer in Excel doen.’

  • Naam: Wouter Delken
  • Bedrijf: Faqta
  • Wat: Leerplatform voor basisscholen
  • Medewerkers: 16
  • Beoordeling
  • 9

Meer focus op het bedrijf

Ja hallo, ik ga dit echt niet in Excel doen’, dacht Wouter toen hij 2 jaar geleden verantwoordelijk werd voor alle HR-zaken bij Faqta.

Om te zorgen dat Wouter 100% kan focussen op de groei van zijn bedrijf, zocht hij een manier om de vele repeterende HR-taken te stroomlijnen en zoveel mogelijk te automatiseren. Zo ontdekte Wouter Hooray; ‘ik ben Hooray gaan gebruiken zodat ik niet meer dan een paar minuten per week kwijt ben aan HR-taken.’

Van Excel naar Hooray

Voordat Wouter aan de slag ging met Hooray werden zaken als verlof, verzuim, overuren, capaciteit en contracten bijgehouden in Excel-spreadsheets en losse agenda’s. Het kostte veel tijd om alle HR-taken snel en gestructureerd bij te houden.
‘Het voeren van een goede en up-to-date personeelsadministratie is voor ons super belangrijk, want ik wil dat alles gewoon goed geregeld is voor alle collega’s. Maar je wilt er liever zo weinig mogelijk tijd aan besteden per week, zodat je kunt focussen op je bedrijf.’

Medewerkers krijgen geen Hooray training, ze krijgen een login en daarmee kunnen aan de slag. Supersimpel!

Wouter Delken - Faqta

Alle collega’s blij

Medewerkers binden en boeien aan het bedrijf is erg belangrijk, de basis hiervoor is een administratie die altijd op orde is.
‘Met Hooray gaat HR-administratie bijna vanzelf. Medewerkers hebben zelf toegang waardoor ze zelf hun administratie kunnen inzien en regelen. Voor onze organisatie bespaart het echt tijd en dus geld. Doordat we nu één systeem hebben voor HR worden zaken inzichtelijk en geautomatiseerd. Hooray is gewoon super efficiënt.’

‘Ik wil niet dat mijn collega’s mailen ‘ik wil dan en dan vakantie, kan dat?’. Met Hooray kunnen collega’s zelf checken hoeveel vakantiebudget ze nog hebben en kunnen ze kijken wie er in een bepaalde periode al weg is. Zo regelen ze zelf hun vakantie-aanvraag zonder dat het mij een minuut werk kost. Het enige wat ik doe is het goedkeuren van hun aanvraag.

Implementatie van Hooray is echt makkelijk

Wouter heeft de implementatie van Hooray bij Faqta zelf gedaan. Het is zo simpel, het inrichten van een Hooray omgeving is zo gepiept en je hebt er geen technische kennis voor nodig. Het is bijna net zo makkelijk als het bestellen van een pizza.

‘Medewerkers krijgen geen Hooray training, ze krijgen een login en daarmee kunnen aan de slag. Wij zijn heel blij dat Hooray onze HR automatiseert. Het is écht makkelijk.’

Het werkt ongelooflijk simpel, vooral in vergelijking met ingewikkelde grote salarispakketten. Het is letterlijk ‘plug and play’. Binnen 15 minuten hadden we alle medewerkers in Hooray aangemaakt en uitgenodigd.’

‘Hooray is heel goed bezig met mooie features, zoals het uploaden en distribueren van salarisstroken, slim verlof regelen en nooit meer een contract kwijt. Grote jongens, pas maar op, Hooray komt eraan!’

Ook Hooray inzetten voor jouw bedrijf?

Wil jij net als Wouter meer tijd overhouden voor je business? En jouw collega’s blij maken dat alles goed geregeld is?

 

Probeer Hooray gratis

Hooray, de alles-in-één
HR-tool voor ondernemers
Met Hooray stroomlijn jij het hele HR-proces en maak je jouw collega's blij. Onze drie beloften:
Bespaar tijd
Weg met papier en Excel, automatiseer jouw HR-taken!
Bespaar geld
Bespaar duizenden € t.o.v. complexe HR software.
Simpel in gebruik
Iedereen snapt Hooray. Easypeasy en superslim!
Probeer direct gratis